Minnesvärd födelsedag

Har suttit och skrivit en 24h hemtenta sedan tio imorse, på min födelsedag. När jag kommer in till killarna imorse så sjunger de för mig, det var nog det bästa på hela dagen. Vi var ute och åt lunch och sedan köpte vi lite bärs för att korka upp senare ikväll. Inatt klockan tolv fick jag en anti aging cremé av min kära sambo, och lite shot glas från Dubai. Plus att hon faktiskt höll sig vaken till tolv för att gratta mig.
Nu är vi nästintill klara med tentan hur som helst och imorgon bitti ska det finslipas.
Och på onsdag smäller det, helvete vad det smäller.
Fått tenta resultat från förra som jag klarat (trots en helg på Oktoberfest i München och plugg på tåg, flygplan), har fyllt år och precis gjort ytterligare en tenta. Kan det bli mer ultimat för fest? Skulle jag inte vilja säga.
Nu väntar det bästa, sängen. Natti people.
Tomorrow is a new fucking day.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback