drastiska åtgärder till min egen fördel

En sak jag känner att jag vill påpeka är att jag inte vill bo i Kalmar just nu. Jag har verkligen stor stads abstinens och att ha varit i Uppsala och Stockholm i helgen är så jag. Jag bara känner det, jag blir en helt annan människa. Det bästa med det är att jag har friheten att klä mig precis som jag vill utan att det blir konstigt. Till exempel så är man mer mode medveten, även om det finns några white trashes, och tycker att knall färgat läppstift är snyggt. Man kan börja prata med en människa utan krångligheter, dessutom föra normala konversationer med personer som har lite mer allmänbildning än i lilla Kalmar. Sjukt mycket fördomar, ja, men jag har även upplevt det. Självklart finns det alltid individer.
Jag har gjort världens kanske godaste mat som jag fick receptet på av min syster. Synd att man inte har en man att dela den med. Den gick ni på va? Hell to the no, jag ska äta upp varenda smula själv och njuta ännu mer. Jag gillar faktiskt att äta själv. Och laga mat till dygn hög musik. Nu, åter till maten.

Kommentarer
Postat av: essay services

You need something to do with this situation. It's necessary for having a good future.

Postat av: Sandra

Mer mat för en själv är alltid positivt ;)

2011-12-17 @ 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback