bättre helg har man inte haft på länge.

Fick träffa syster, mor och far en kort sväng på torsdag.
Uppsala på lördag med hela jugge maffian som syns på bild nedan. Världens bästa gäng att vara med. Jag behöve få vara lite av en patriot. Vi ska dessutom få en tillhörande liten knatte vilket gör mig otroligt glad.
På lördag blev det en sväng till Stockholm och Tamara, dreamteam is all I have to say. Hur vi lyckas? No fucking clue. Jag slog rekord i walk of shame för min sula på klacken hade åkt av, där gick jag mot pendeln sju på morgonen medan folk var påväg till jobbet, släpade hela mig framåt och ramlar till råga på allt för att jag fastnar i sulan.
-

Kommentarer
Postat av: Gisela

Åhh vad jag vill höra om walk of shame! hohoho. Men tyvärr Ari, inget sådant chockerar mig längre när det gäller dig ;)



Ps. Klart du får vara patriotisk!!!!!!

Postat av: essay writer

Many people visited this party. It was amazing there.

2011-10-20 @ 14:53:10
URL: http://essay-writer.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback