En helg i Köpenhamn, med Sensation White på schemat.

Äntligen har jag fått bilder från Sensation White och kände därför för en liten uppdatering, för jag är oftast mer glad på bilder än att skriva, särskilt om man inte har mycket tid över.
Vilken jävla helg. Jag vet inte ens om det finns rätta och nog med ord för att beskriva den. Om jag tvunget skulle välja ett ord att sammanfatta helgen med skulle det vara lycka, lycka i en otroligt hög grad. Det håller Karin och Nina med om, som tillbringade helgen med mig och utgjorde en stor del av den.
Jag älskar att resa med människor som gör det enkelt för allas trivsel, kompromissbara, vill ungefär uppnå samma mål med resan osv osv. Vi trivdes alla i varandras sällskap och jag visste att just dessa av mina vänner skulle klicka, vilket de gjorde, innan vi ens hade kommit fram till Köpenhamn. Det tackar jag för jätte mycket, eftersom det gjorde mig glad!
Vi åkte tidigt på fredag, var framme vid tre, promenerade till hotellet, slängde väskorna och ut på stan med leenden på alla tre läppar! Kika lite, äta mat med förbjud av annan vätska än alkohol, alla hade en otrolig törst på alkohol. Vidare hem där vi lär känna lite italienska grannar som erbjöd diverse grejer, in på rummet, där våra rommies hade bjudit över sina vänner från Usa så där var förfesten kirrad. De blev rädda att de inte skulle orka två dagar i rad, även de skulle på sensation dagen efter (vi talade om att det började sex på eftermiddagen), så de bangade och vi gick ut på stan. Träffar sköna människor på vägen som leder oss vidare till en bar som heter Retro och ett ställe, Francis Pony, där vi träffar ytterligare astrevliga människor varav vi många fortfarande en vecka senare hörs med. Underbara danskar!
Vaknar tidigt på lördag för frukost, strosar runt på stan hela dagen, tills vi blir stressade hem för att fixa våra vita outfits. Färdiga springer vi genom regnet mot den vita strömmen av folk, vilken blir större och större, till slut hamnar vi mitt i ledet. 25 000 människor, på samma plats, med världskända grymma dj's under hela åtta timmar. Det var något av det bästa jag gjort! Resan avslutades med att vi missade att man skulle byta tid under natten, vilket resulterade i att vi satte oss på fel tåg, det blev ett antal förseningar, men det var minnesvärt!
Definitivt en av de bästa helgerna i mitt liv, som jag alltid kommer minnas med glädje.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback