Utkast: Maj 15, 2011

Hemkommen från jobb nyligen. Vilken kväll. Sjukt mycket folk på Oleary's i Kalmar.
-
Igår jobbade jag också och det var riktigt kul. Några av de jag jobbat med förut och trivts med på olika ställen har kommit tillbaka och ska jobba över sommaren, sjukt trevligt. Och sedan var det upp och hoppas imorse och åka till Växjö för tyska kurs. Vår guidning på Campus i Växjö gick dock galant. Skönt att ha det gjort. Nu är det bara tenta kvar. Bara och bara. Ganska lätta poäng får man ändå säga. Även om biljetterna fram och tillbaka kostar en del per månad.
-
Eurovision idag, såg resultaten nu. Får nästan säga att jag är besviken på att Bosnien inte kom högre upp. Nu pratar jag endast låtsmässigt och jag tycker inte att de låtar som kom före Bosnien (förutom vinnaren) var bättre. De kunde fått komma på andra plats i alla fall. Men Azerbaijans låt, shit, underbar!
-
Gud vad jag är för pigg för mitt eget bästa. Har bytt lakan och allt nu så jag ska mysa ner mig till tvn och försöka tvinga mig att sova. Jag är döds trött egentligen, sjukt nog. Sen är det upp och hoppa imorgon och rakt mot bibblan för lite plugg.
-
Jag gillar livet.
Zatvori oci kao nekada davno, kad nam je sve do mora bilo ravno..

Kommentarer
Postat av: Josse

Livet gillar dig. Jag gillar dig.

2011-05-16 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback