Update direkt från Linnéuniversitetet

Sitter med en rapport på skolan nu och jag ser inte längre bokstäver, allvarligt. Jag känner att min motivation fallererar ganska starkt just nu. Tina och jag satt i solen idag och pluggade, mycket roligare! Det är verkligen tufft att studera ett år utan break liksom, första terminen var tuff, lika tuff som det här året och det kunde inte varit mer lämpligt med sommarlov. Men nu känns det så nära, på onsdag smäller det liksom och det är verkligen det enda jag tänker på just nu. Först ska tentan sitta, sedan är det raka vägen mot systemet och firandet! Tur att vi studenter har hittat sätt att belöna oss själva på i alla fall.
Som tur är gick tyska tentan i lördags i Växjö galant, vilket underlättar ganska rejält.
-
En bra replik jag hörde på tv:n hos Tina nyss, bjöd in mig själv på turkiskt kaffe.
"vi blev kära men fick aldrig varann"
-
Vi pratade även om pappor mycket och jag saknar min pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback