Me against the world

Sitter hemma på min fåtölj, med datorn i knät och skriver lite halvt på konsumentrapporten.
Sen kom jag in på youtube och satte på Tupac. OMG vad längesen, jag älskade att lyssna på honom för några år sedan. Eller ganska många år sedan, dessutom hade jag på mig mina baggy jeans idag och igår vilket fick mig att känna att jag går i sexan igen, love it. Har massa skrivor kvar hemma hos mor och far som jag tänker lyssna på i sommar. En vecka kvar and me is getting the fuck out of Kalmar!
Jag vill booooort boooort härifrån.
Jag hittar ingen motivation men jag vill ändå fixa det här sista så jag försöker pusha mig själv så gott det går. Det ska gå vägen, det ska det! Har hörts med många vänner på sista tiden om att ses i sommar, som jag inte sett på evigheter och det får mig att vilja ännu mer. Närmare allt det goda. Blev även bjuden på persisk förlovningsfest uppe i älskade Umeå som jag ska försöka planera in.
-
Shit people, jag har haft en bra dag, sjukt bra dag, varit sjukt glad bara. Men jag måste ändå få säga hur otroligt mångsidigt livet kan vara. Det vänder på en sekund. Det finns väl något ordspråk för hur ett moment påverkar miljoner andra resten av livet. So true.
- Me against the world /Tupac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback