Arise!

God morgon:)
Efter att ha legat sjuk hela förra veckan har jag lagt upp ett strängt träningsschema som började i måndags. Jag hatar verkligen att ligga sjuk. Har dock inte varit det på typ ett år så är ju tacksam.
Mån - ons - fre - gymmet
tis - tors - kondition på något sätt
Jag har även ångest för att jag varit så seg och sovit så länge. Så nu är jag uppa och hoppar. Ska börja med att gå till netto och köpa kycklingfilé som är sjukt billig och jag älskar :) tacka netto!
Och sedan ska jag och Yasmin till gymmet klockan 10, och mycket annat hinner jag nog inte innan seminariet vid ett. Så ser min dag ut.
Har btw kvar cirka tre timmar kvar att lyssna på spotify. Jag vill inte betala, men man måste ju nästan?
.
Like the sea

Kommentarer
Postat av: Daniel Engberg

Hej du sköna!

Jag undrar om du vet om det går någon buss direkt från

Zadar till Banja Luka?

Jag skall dit i sommar.

Mvh Daniel Engberg i Umeå

Postat av: Arijana

Hallå där!

Ja det går en direktbuss. Tror att resan tog runt sex timmar eller så. Billigt dock:) kommer inte ihåg hur ofta per dag de gick så kolla upp det innan ;-)

Vad roligt att du ska dit! Jag älskar mitt Banja Luka :) men var försiktig hehe.

Arijana

2011-05-05 @ 15:09:23
URL: http://shittypositive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback