we could have had it all

Inte roligt att vara sjuk, speciellt när huvudet håller på att spricka av feber typ och man på det måste skaffa sig huvudvärk av kalkyler. Det ska bli så roligt att göra den här tentan, dör av glädje.
Alla småsaker känns så irriterande så man blir tokig. Inte det lättaste att bo hemma heller.
Jag älskar och föredrar nästan alltid att vara helt ensam när jag är sjuk, tål inte att bli tillsagd om hur jag ska friskna till. Jag är så sällan sjuk, dricker typ aldrig tabletter för man blir bara svagare av det och jag gör helt enkelt inte mycket alls för att friskna till. Dör jag av halsont kan jag dricka te. Men här är det tjat tjat så nu har jag tagit alvedon.
Vilket deprimerande inlägg. Och jag är ännu mer deprimerad. Har haft bra dagar denna sommar, helt perfekta. Men det räcker inte!! VAR ÄR SOOOOLLLLEEEEEEEEEEEEENNN?
Nya favvo artisten för tillfället är Adele!
-

Kommentarer
Postat av: Gisela

ipren <3 looooooove. Jag älskar ipren. Ipren är min själsfrände. Älskar älskar älskar. Idag har jag tagit fem stycken bara för att man har en jävla bögmensvärk som gör att man vill spy på allt och alla (särskilt danskar)



Ps. Har du tagit bort din piercing?

Ps2. Krya på dig!

Postat av: Gisela

Ps3. Adele är grym!

2011-07-20 @ 22:10:20
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback