Roadtrip

Vi åkte iväg söndag och kom hem tisdag eftermiddag så sammanlagt blev det 3 dagar och 2 nätter iväg.
Vilket var precis lagom och exakt vad vi behövde. Dessutom åkte jag på en fet förkylning vilken jag sitter med nu. Så typiskt när man är ledig. Ska väl ta och plugga itället då.
Vi hann med Borgholm (Öland) på söndag, hotell Strand och utgång. Fick träffa lite goa vänner vilket var extremt trevligt.
På måndagen gjorde vi lilla stan i Borgholm, åkte ut till kungens slott Solliden och käkade sedan lunch i närheten.
Vidare blev det Kalmar, slottet, stan och en fika. Sedan körde vi mot Västervik där vi hittade ett litet guldkorn, Gränsö slottshotell utanför staden. Ett resort precis bredvid vattnet, helt nybyggt. Oh boy. Vi hann dit lagom i tid tills det blev soligt igen och chillade på spa't. Lite middag och vin, sova och sen upp tidigt och sola lite. Rekommenderas starkt! Sedan gjorde vi Västervik och stack hemåt.
-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så underbart skönt du har haft det gumman :D

2011-07-20 @ 14:57:40
Postat av: gisela

ps3 eller ps4?. du är så snygg!



Nu ska jag skaffa mig ett liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback