livet rullar

Tja mina kära vänner, anledningen till att jag inte skrivit senaste dygnet är för att jag jobbat. Började med att gå upp sju i fredags alltså, ut till Kolmården, började nio på biljettkontoret, två till åtta i butiken, kom till stan nio och fick underbart sällskap av Sandra och Amanda aka monkeywomen (Kolmården kollegor och internskämt) i en timme tills jag skulle börja jobba på Hugo nattklubb klockan tio. Tur att basen var så hög så hela mitt bord skakade, och att vakterna kom med kaffe.. annars hade jag däckat.
Eftersom jag skulle jobba så mycket passades det på att gå ut på torsdag lite. Var och såg Kleerups band Me and My army spela på Knäppingsborg med syster, Hanna och mötte även upp världens bästa Jacob för lite update. En kille i ett helt eget slag, verkligen. Nu lät det där uttrycket konstigt, säger man så? Shit alltså jag och mina ord..
Anyway, bra kväll och bra grejjer.
Igår gick Belma och Hanna ut och jag skulle möta upp de för sällskap hem, men då hade både min och syrrans cyklar blivit snodda. Norrköping alltså. Det var inga bra cyklar direkt men vi tyckte om de. Så r.i.p kind off.
En sak som är rolig med Norrköping är att man får mycket komplimanger. Känns som att det alltid finns någon som har något att säga till om. Uppskattas, oavsett vad det är. Kritik är bra för en själv!
Hanna och syster Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback