it's a beautiful life

Gårdagen slutade efter häng med farfar hemma, på trädgårn och en stund med Cattis! Vi har inte setts på ett bra tag då tjejen varit ute och rest en del men nu så kändes det som att ingen tid alls gått. Så där satt vi och babblade medan vädret bara blev värre och värre.. Till slut fick vi gå in då ett bord inomhus helt plötsligt börjar sjunga sunshine sunshine reggae .. jag tror det var den låten. Iaf en glad och rolig för att få upp stämningen, jag kan inte beskriva hur lycklig jag var i den stunden. Borde ha filmat.
-
Och idag, lördag, började dagen klockan sju med att ge sig iväg på jobb. Vidare till Linköping direkt och träffa underbara Nadja som jag inte heller sett på ett tag. Lika underbar och rolig som vanligt hon med. Helt hysteriskt mycket skratt på en sportbar, folk måste trott crazy girls efter en drink liksom.
Så fint att omge sig med fina människor som ger en energi, väldigt viktigt för mig just nu!
-  dagarnas citat (förblir anonym): jag har inte legat runt så mycket, jag återvinner de! ser du vad miljövänlig jag är!

Underbara Sandra, påväg till jobbet imorse..



Ari and Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback