hej sängen

Äntligen ligger jag i min säng! Känns som att det var så längesen men ändå så nyss jag låg här.
Har jobbat samma tid som igår idag, 9-19.30, biljettkontor förmiddag och butik från två. Efter jobbet fick jag höra om att Petter kommer till stan ikväll så jag kutar hem allt jag har, byter om och ändå hinner jag bara se hans sista låt. Så himla bittert, fast jag är ändå glad! Nu har jag äntligen sett stjärnan jag lyssnat på i elva år och verkligen tyckt om under hela tiden. Har ju sagt det några gånger förut, men jag älskar hans musik. Världens inspiration för mig, vi klickar helt enkelt! Musiken och jag alltså. Visst är han het också men ja... kanske ska ta och drömma om honom inatt. hihi
Efter det gick jag och Suada och tog en cola på Världens, upp och jobba igen och känner att komma hem skapligt är klokt då jag ändå ska festa i en vecka framöver. På söndag blir det roadtrip! Imorgon ska jag fixa lite med det efter jobbet, förbereda den bästa veckan på long time!
- Min personliga favorit: Drömmen av Petter
Men en dröm är ett sätt, att mildra smärta och sår, 
För den bor hos dig, precis vart du än går så.. 
Tro på din dröm, Den är stor, Din dröm 
Tro på din dröm, Du gror på din dröm 
Den är stor din dröm, Du bor i din dröm
-
Nighty!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback