förkylning does not stop me

Efter lite halv plugg, pizzabak, massor av degande blev det en sväng ut i friska luften. Den är verkligen frisk, man känner hur gärna regnet vill ta sig en sväng.. fyfan.
Veronica Maggio var i stan och det kan man ju inte riktigt missa, känns onödigt. Efter att ha sett henne på tv var min förväntningar ganska låga, hennes röst sög verkligen. Men det måste varit något fel då för den tjejen kan sjunga, och vilka grymma låtar hon har som man inte ens hört. Hon har gjort två låtar med Petter som jag såg förra torsdagen, och en av de är även snook med i. Den sjöng hon ikväll. Lyssna!
Sen blev det en sväng förbi trädgård'n också. En söt vän jobbade ikväll, blir alltid glad av att se honom!
Med andra ord bra dag!
Hade även en efterlängtad teledate med min vän Gisela, hon skrev en rolig sak om mig på sin blogg häromdagen..
http://giselaa.devote.se/blogs/11044928/bevis.htm#WriteComment
-
Hade min nya favorit t shirt som jag köpte på en marknad i Oslo, love.

Som min nyckel knippa säger, en förkylning är inget att stanna hemma för mer än en dag iaf.
I wish to enjoy my days..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback