can't promise tomorrow, but i promise tonight

Uppdaterade min status på facebook enligt min rubrik här och det tolkades såklart som party party, och det hade jag väl menat i vanliga fall också. Men nu tänkte jag på allt som hänt sista tiden, det är så mycket som skett drastiskt, förändrats i människors liv omkring mig, sjukdomar, olyckor.. Det är nog nu. Jag brukar alltid säga att man ska leva som om det vore ens sista dag, många skrattar bort det. Fast jag menar det verkligen, man vet aldrig vad som kan hända.
Inatt och idag jobbades det och sedan gick vi i parken jag, mor, far och syster så hon skulle få se lite. Det var roligt. Det bästa var att vi alla blev sugna på något gott så på vägen hem svängde vi förbi affären, inhandlade nutella och glass, gick hem och frossade i pannkakor. MMM!
Nu ska det sovas, för imorgon är det heldags jobb:) Puss

Kommentarer
Postat av: Magz

åhhh vad gott!!! palacinci! miss u ari! puss!

Postat av: Gisela Wersch

Denna sommaren är ond. Afrika, Norge, Sjukhus och inte att tala om det sjukt jävla dåliga väder vi haft. inte ens det har varit bra, vilket jag tror påverkar oss mer än vad vi tror. Vi behöver sol och värme på sommaren. Speciellt om det ska bli en likadan vinter som förra året. Viiiiilll iiiinteeee!!! Kalmar kommer vara kul i en vecka typ. Sen är man trött på det med. Men VI kommer träffas iallafall wohohohoho! Få ner Belma på besök med och juste hälsa henne från mig :)

2011-08-02 @ 23:30:18
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback