what a night

God kväll god morgon goddag! Kom just hem från jobbet. En halvseg kväll på Harrys, inte mycket drag. Var riktigt seg ett tag men tänkte ändå jag skulle skriva något ord i sängen. Bara jag inte somnar med datorn som jag brukar.
Livsfarligt när man har en traktor till dator som jag har.
De här två dagarna har jag varit ledig och ute i solen, helt lovely! Fast hösten känns i luften och det är äckligt.
Igår kväll gick vi ut och vilken kväll det blev. Alla var helt hundra gånger miljoner på g, vi var världens skönaste gäng, hela Norrköping var på Hugo där taken fälldes upp och man fick en riktigt känsla av sommar och glömde för stunden att man är hemma i Sverige. Roligt och uppskattat på högsta nivå.
Det ingick allt ifrån gammal musik som reggaeton/rnb, mördarblickar mot killar, möten med människor man haft många olika minnen med, heta outfits med flipflops till, knyta klänningar för att hålla tuttar på sin plats, självförtroendet var på topp som vanligt och det avslutades med en fining på mcDonalds drive in såklart.
Slog till med den en riktigt skön bild också!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback