sängeeen.

hemma från en minst sagt lång kväll på jobbet. haft väldigt lite att göra för att vara norrköping.
och mysigt att komma hem och se att man suttit och käkat varma mackor i sängen igår på fyllan vilket lämnat några ketchup fläckar. dessutom luktar mitt nattlinne snus, jag överdriver inte, snus. förstå graden av mysigt.
jag gillar läget.
ja då var typ den här sommaren nästan över. börjar redan styra lite med hösten och kalmar.
det ska bli skönt att komma tillbaka på ett sätt men jag vet att sekunden jag sitter på tåget kommer jag dö för norrköping och att få komma tillbaka. det är sådan skillnad, och även norrköping är en för liten stad för en människa som jag. jag är ett storstadsbarn, född sådan och kommer alltid vara det. jag vill bara ha meeer hela tiden.
nu kanske man ska nanna så det inte blir som idag, sov till 16:00, helt sinnes. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback