puuuuuuuuuuuuhhh

Min älskade älskade säääng! Det bästa som finns.
Nu är jag hemma från jobbet, jobbat sedan tio ikväll. De roligaste fem timmarna på läääänge alltså.
Det är väldigt speciellt att jobba på krogen just i Norrköping, jag har så många minnen från det och ikväll kommer definitivt bli ett. Så underbara människor man träffar. Klart det går upp och ner men det är värt de här stunderna. Och snacka om egoboost om något att sitta vid ett bord omringad av killar hela kvällen, man får uppmärksamhet som räcker i ett år framöver och mer därtill. Sedan att det var en kille ikväll som inte förstod alls vad jag pratade om och stirrade på mig i minuter är ju en annan sak, rolig sak dock.
Har varit ledig på under dagen dock så jag hann med att sola lite i Vasaparken med Tamara.
Och det verkar som att det blir utgång imorgon, ledig då också. HUR NAJS?!
Idag har varit pappas födelsedag också. Världens bästa pappa!! Vi bakade marräng tårta syster och jag, men jag stod mest och tappade ägg i golvet så hon fick sköta det. Kommer aldrig bli en hemmafru av mig.
Tillbaka till sängen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback