piggast inatt

Varför är jag alltid så fruktansvärt pigg efter jobbet, det är vad jag undrar. Haft en riktigt bra och rolig kväll på jobbet. Många väldigt trevliga människor som uppskattade spelet för vad det är, underhållning.
Sist jag jobbade på Hugo i onsdags så ramlade ett kryp från taket rakt på ett fullt spelbord. Det enda jag gjorde var hoppa bak och typ skrika till lite. Det var ett stort kryp alltså. Och alla killar bara skrattade åt mig och slängde bort det.. well.
Har även haft lite smygare som spanat på mig, anonyma, som även kollat upp mitt nummer och istället för att komma fram smsat mig. Den här stan är verkligen speciell på det sättet då det alltid händer massa sånt. När jag började jobba tyckte jag det var väldigt spännande, arton och får uppmärksamhet, vad annars.
Jag har haft det här jobbet i tre år och jag kan säga att jag fortfarande älskar att gå dit. Det är en kombination av lite alla möjliga bra saker, och jag tror aldrig jag kommer lära mig så mycket som jag gjort under de här tre åren och kommer göra. Delvis har det självklart med åldern att göra, att det hände under en period av mitt liv.
-
Häromdagen var jag btw på kvalitetstid med Amanda och Sandra, mina monkeywomen. Åh vad jag kommer sakna mina flickor. Vi har alltid så roligt, skrattar så jag verkligen har ont när jag lämnar. De har gjort min sommar och jag är så glad över att ha Sandra och ha lärt känna Amanda. (Uniqua foreva')
Annars har jag mest jobbat denna vecka. Hade dock min sista dag på Kolmården idag.
Känns sorgligt men ändå skönt att sommaren är över.
- i gotta have him tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback