life ..

Igår kväll var det återträffa med vänner som man inte umgåtts med på ett bra tag, äntligen styrdes det ihop en hel kväll hemma hos Annika med safari tema på festen. Hur mysigt som helst. Massa snack som man missat som inte går att jämföra med något annat. Alltid lika roligt att bli uppdaterad, och när man är färdig med det snabbt så bara återgår allt till sitt vanliga och man lever för stunden.
Idag var det jobb, fast det var extremt lite att göra eftersom det regnade konstant heeela dagen. Men ska inte klaga då man haft några soliga dagar åtminstone.
I veckan, på torsdag, kommer Don Omar till Stockholm och jag vill såååååå gärna gå! Jag är ledig också, bara det att min moster och familj från Tyskland kommer och hälsar på. Vet inte om jag kan matcha riktigt.
Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback