idag

Såg en film nyss med AlPacino om dödshjälp. Alltid tyckt att ämnet varit känsligt men den här filmen vände och vred verkligen i min skalle. Fett svårt att bestämma men egentligen borde det vara så logiskt som rätten att alla andra som är fysiskt kapabla till det faktiskt har den individuella rättigheten att ta självmord om de så önskar det mer än något annat? Vi har alla en egen rösträtt i demokrati, då borde vi få bestämma även vårt eget öde. Personligen kan jag aldrig säga att jag vet men jag tror att jag skulle välja att ta slut på ett lidande om det gällde mig.
-
Ja, back to work. Sista dagarna nu innan man sticker tillbaka till Kalmar på söndag. Känns helt sinnes att sommaren är färdig. Jag vill ha mer. Men det sägs att det ska bli en värmebölja nu fram till ett tag in på september och det känns ganska skönt att det kommer när jag är klar här faktiskt. Ska börja packa men med tanke på att jag ska till Turkiet i januari typ så dumpar jag väl större delen av mina sommarkläder här.
-
JAG LEVER INTE FÖR EN FRAMTID UTAN FÖR IDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback