Var typiskt svensk!

Glömde visst nämna i förra inlägget att jag precis var inne på Kenzas blogg, och läste om hur hon uppmanar sina läsare (på skämt) att inte rösta på SD. Dock så tycker jag ändå att det är fenomenalt av henne att ens nämna det. Jag menar, jag skriver mycket om liknande ämnen på min blogg men vad är 30 läsare om dagen jämfört med typ flera tusen kanske?
Klart att jag också kan påverkar, det kan varje individ.

Det roliga är att jag aldrig någonsin läser sådana bloggar, blondinbella, kissie (som tydligen var i Kalmar idag).
Jag måste säga att jag blev extremt positivt överraskad, creds för det Kenza!

Dessutom hittade jag ett asbra klipp (ja, ett till klipp) på facebook precis. Check it out.


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: det jag skrev på Kenzas jävla blogg var endast provokation

Postat av: Marko

Klart Kenza skriver om detta i sin blogg. Människan är ju svartskalle som du o jag Arijana. Att blondinbella inte skriver om Sverigedemokraterna i sin blogg är just för att hon är svensk, blåst, östermalmsbratt som vet bara en värld och det är just Stureplan. Något annat finns inte i deras värld...

2010-09-15 @ 13:34:13
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Arijana

Marko, jag har faktiskt i efterhand fått kommentarer om att blondinbella också har tagit upp temat "att inte rösta på SD" i sin blogg.. så tydligen har hon någon hjärncell

2010-09-16 @ 19:33:28
URL: http://shittypositive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback