Valvaka.

Kan tänka mig att många tror att jag ska sitta och skrika över att SD har lyckats ta sig in i riksdagen nu men nej.
Det enda jag kommer säga är att jag känner mig djupt besviken på de 5,7 % som har röstat på de.
Det helt känns så kortsiktigt och ogrundat, inte speciellt genomtänkt.
Dessutom är jag så chockad just nu, även om jag misstänkte detta, att jag inte riktigt vet vad jag ska säga.

Kan dock nämna att jag känner mig otroligt stolt över Västerbottens län som faktiskt hade minst procent för SD.
http://www.val.se/val/val2010/valnatt/R/rike/index.html 

Därför vill jag säga grattis Jimmie och hoppas att vårt land inser vad vi gjort om ca 4 år.

Kommentarer
Postat av: josse

MATSA LIND FOR PRESIDENT! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback