Svagt minne av en lyckad kväll.

Ja, vart ska man börja. Jag hade länge taggad inför utgång igår, speciellt eftersom jag haft så sjukt mycket i skolan nu. Tenta i affärsredovisingen gjord för tredje gången, hoppas det går vägen nu alltså. Kalkyleringskurs på distans och ordinarie hemtentor, redovisningar, arbeten i turismen då. Vi ska åka på exkursion genom Småland på måndag, det däremot blir kul.

Ja igår då. Inte för att jag minns mycket av det men jag hade enormt roligt. Förfest var med klassen som för den delen är helt underbar, jag trivs så bra med vår klass. Det är en viktig del i ens skoltid faktiskt.
Som Gisela skrev på sin blogg "lite spyor hit, sex dit. minnesvärd kväll(?)" beskriver i princip hela kvällen. Den var sjuk på många sätt.
Jag är dock glad att jag körde så hårt då jag faktiskt inte kommer kunna festa så mycket i oktober eftersom jag jobbar rätt mycket. Åka till Sthlm och festa ska jag göra däremot.

Gud vad jag inte orkar skriva egentligen, måste lära mig att skriva oftare och kortare inlägg.

Här kommer lite bilder, snodda från Gisela.



Jag och fina Emma!



Jag och Gisela, du är underbar på många sätt ska du veta! Love


Kommentarer
Postat av: stalinnn

låter som en lyckad kväll hun'. vill ha fler updates, typ om småsaker du kommer att tänka på, typ hur det går på affärsredovisningstenatan och sen så klart dina klassiska arijana-är-mycket-upprörd-inlägg. love 'em! :)

2010-10-01 @ 00:46:35
Postat av: Belma

jag ar i prag arijana hihihi. saknar dig o kommer hem snart. pusic

2010-10-04 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback