Snart Tyskland, ah mein Deutschland!

Dieser Weg wird kein leichter sein, dieser Weg wird steinig und schwer,
nicht mit vielem wirst du dir einig sein, doch dieses Leben bietet so viel mehr...

Den här vägen kommer inte bli lätt, den kommer vara trasslig och svår,
det är inte mycket du kommer vara säker på, men det här livet erbjuder så mycket mer..

Snart blir det att hälsa på syster i Frankfurt med Gisela. Yes :)

Även en resa till Paris väntar i november.

Men imorgon väntar tenta, och jag vet inte riktigt hur jag ska känna.

Min vän har problem med en kille, han var tydligen ensam singelkille och kunde inte sova.

hennes svar till mig: "ja ba men herregud, man kan väl sova fast man är singel liksom?"


Jo det kan man, och det är skönare att sova ensam dessutom anser jag! Eftersom jag inte är mycket av en morgonmänniska uppskattar jag min ensamhet just då extremt högt.



Bild från i lördags, Krögers i Kalmare stad med Gisela, Karin och Malin

Kommentarer
Postat av: josefff

det är lättare att sova som singel än som arbetslös. ;) hur länge blir ni i tyskland? gött för er, ha så kul med Gisela, hälsa. :)



förresten, jag behöver din adress. kan inte du skicka den till mig på något sätt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback