Min privata after work.

När jag kom hem från jobbet inatt satt jag på Sex and the City 2. Jag kände mig för trött för att sova på en gång så jag somnad till den. Någon gång vid filmens början så upptäckte jag även en chokladkaka vid nattduksbordet, och jag var riktigt sugen på den. Efter de första tuggorna minns jag knappt något, men jag vet att kakan var borta imorse. Ganska sick.

Nu till filmen, alltså den är så rolig. Den har så många roliga scener och jag kan tänka mig att även killar skulle tycka att den var rätt komisk om de tog sig modet och tiden att faktiskt se den.
Men den är fruktansvärt klyschig. Jag tycker det att det blir ett lite överdrivet perfekt slut på den.

Här kommer deffinitivt det bästa med hela filmen iaf.



Dick Spirit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback