I want to know your name..

Vad är det med alla killar som går runt och flinar mot en?
Något har förändrats med mig, för såhär mycket flörtande har det inte varit förut. Och jag snackar extrema mängder nu. Men man blir glad.

Fan vad tråkigt att jag inte har någon kamera, annars hade jag kunnat ta kort på min heta outfit som alla andra bloggare. För jag kan säga that it made me feel hotstuff på hög nivå. Det gör så mycket att känna sig bekväm i det man har på sig.

Kvällens bästa raggningsreplik, en knack på axeln och "ville bara se hur du ser ut, jag är mycket nöjd".

Kvällens partylåt, I like the way - Eddy Wata.

Kvällen innehöll en Gisela, en Malin, en Karin och en Arijana på Krögers och en utgång på Kåren.
Gisela svek och få ta igen kvällen i Tyskland, gånger två. Så hon vet. Be prepared, achtung!

En mycket nöjd Arijana tackar en mycket fin Karin för en mycket fin och rolig kväll.



When I dance they call me macarena
and the boys they say that I´m buena
they all want me, they can´t have me
So they all come and dance beside me
move with me jam with me
and if your good i take you home with me..



Kommentarer
Postat av: amela

va bra att du fick dig en rolig kväll :):)

Postat av: josse

Bara att ta åt dig, you're hot girl! :)

2010-09-19 @ 19:58:34
Postat av: Anonym

kom igen nu arijana, skriv av dig om sd, jag känner att du behöver det. få ut aggressionerna. come on girl!

2010-09-20 @ 01:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback