En students egna rutiner.

Igår var jag riktigt duktig och pluggade från förmiddagen till ca 7 på kvällen då jag kutade till systemet och peppade inför min införtjänade öl. Jag lovade mig själv att jag inte fick gå ut om jag inte hade pluggat en viss mängd. I did it. Och fan vad stolt jag kände mig.

Väldigt trevlig utgång, men väldigt mycket för många öl konsumerades.
Det roligaste måste ha varit när Arta fick lambo på sig och spillde ut halva ölen över sig själv.
Ps, lambo är när man måste dricka upp allt i sitt glas i ett svep, helst.

Imorse var det en seg föreläsning på schemat och sedan hem och sova. Lång sömn, och sedan en seg Arijana på middag på studentpuben. Gott med kycklingfilé och pomfrit när man är bakis, dessutom påminner det mig om sommaren då det var det jag åt mest av allt. :)
Nu har jag pluggat lite till innan sömn.

Live today.
Bjuder på ett bra exempel, mig, full, när jag får för mig saker..




Kommentarer
Postat av: amela

hahahaha bästa bilden ever :D

Postat av: Anonym

as fin blogg

2010-09-18 @ 14:32:04
URL: http://zekokocak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback