Ångest är bara förnamnet.

Yes, plugget har rivit igång på riktigt nu och ångesten kommer med i paketet.
Jag har två helt sjukt tuffa kurser kvar att klara från förra terminen i Företagsekonomi I och jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Jag har anmält mig till en distanskurs där jag ska försöka ta itu med de samtidigt som jag har börjat läsa Turismvetenskap I.
Jag jobbar också till och från och känner att jag gärna skulle hälsa på mamma och pappa, då syrran har stuckit till Tyskland ett år nu och de är helt ensamma. Dessutom saknar jag de faktiskt, och mina fina vänner hemma.

Sedan har jag sett bilder från Frankfurt och skypade nyss med syrran, hon berättade om alla sjyssta klubbar, den underbart fina staden och att det händer massor helt tiden. Det skulle vara en upplevelse att åka dit, från Kalmar.
Så Gisela, set the date! :)

Nu står det på agendan att läsa 30 sidor till innan sömna och föreläsning imorgon.
Someone shoot me, anyone?

Jag saknar sommaren. Så här kommer min vackra vän Karin, på vår Kroatien resa.


Kommentarer
Postat av: joseff

du komer klara det! hur långt är det kvar 2 år? tänk på hur snabbt två år går och hur lite av hela ditt liv det är och bara kötta på. :) i know you will. ät mycket choklad också så går det lättare. ;)

2010-09-14 @ 13:53:39
Postat av: belmis

ja snart kommer du :)

2010-09-15 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback