Sweet home

Kom hem till Norrköping idag efter två underbara dagar i Sthlm. Vi var ute och gjorde stan igår och det var grymt, jag har inte haft så kul på riktigt länge. Var nära att kissa på mig av skratt flera gånger.

I love my friend Moa. Tack för de här dagarna, nu känns livet lite lättare.

Sitter och diskuterar den stora frågan "vad ska arijana göra med sitt liv?" framför tvn nu, rymde iväg och vilade huvudet med lite facebook nu. Jag vet inte vad jag vill göra längre.
Jag har börjat förlora mitt klara tänkande och lite av mitt sinne. Jag vet ingenting just nu, förutom att det jag idag läser känns fel för tillfället. Men hur vet jag egentligen om det bara är en period eller vad det är som händer?
Jag vet inte,

återstår att fundera. Har ca 6 dagar på mig.

Rotat fram riktigt gamla bilder, tänkte dela med mig lite.


 
Arig & jag, i Umeå för ca 4 år sedan


Linn & jag, programledare talangjakten, Umeå,
ca 5-6 år sedan


Tres & jag, Umeå för ca 4-6 år sedan


Maria, jag & Arig, Umeå exkursion första ring på gymnasiet

Jag i Umeå för ca 6 år sedan


Sarah, Rebecka, Linn & jag i umeå för ca 5-6 år sedan


jag & Ali i Umeå då


Kommentarer
Postat av: josse

haha vilka roliga bilder. :)



men hur känns det med att öppna nattklubb då, vill du fortfarande det? jag tycker du ska fortsätta, alltid leder det till något och om du försdöker tvinga fram något svar blir det nog itne rätt utan låt det komma. Men jag tycker du ska bli nattklubbsägare. ;) Du har den så har jag hotell bredvid. ;)

2010-10-10 @ 10:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback