Seg människa idag.

Det här vädret underlättar inte direkt ens liv. Och att man åldras om 23 dagar känns sådär.
Ja, jag har åldersnojja.

Igår jobbades det och idag gick jag upp vid lunch för en sväng på Ikea och Mode med Gisela och hennes syster.
Kom hem, käkade pizza och drack Cola till Hangover... vilket tydligen är det bästa man kan göra för att rakt av däcka sen. Så jag har sovit ett tag nu. Kul.. Jag skulle gå på promenad men det blev ju inte av.
Jag hatar min karraktär just nu. Jag hade lovat mig själv så mycket till den här termine som jag absolut inte håller. Jag vill ha mer energi, någon?
Nu är klockan halv åtta och jag ska hoppa in i duschen för att börja jobba 9.

Have a wonderful evening ya all.

Jag saknar sommaren, fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback