love living outside reality

Mor, far och jag i en soffa och tittar på film. Hur länge sedan var inte det?
Jag behöve vara med de, med mina vänner, få råd, umgås, slappna av, bara vara.
Jag har ett liv i Kalmar som är något helt annat. Jag lever i en bubbla i Kalmar. En studentbubbla.
Nu vet jag inte ens var min nästa bubbla kommer vara men ja..
Jag har kollat lite utbildningar ikväll, Lund, Stockholm.. hm?
What to do. Tänkte att jag söker lite saker nu innan den femtonde och bestämmer mig sedan.
Sounds like a plan.

Jag gillar livet just i dagarna, imorgon är det tillbaka till rutinerna som gäller.

idag fikade jag btw med min fina vän Madde, här kommer en lite äldre bild på oss som jag just rotade fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback