Framåt marsch!

Kompis, det går bra nu!

Jag har äntligen klarat affärsredovisningen, som jag nu gjort tre gånger. Det har varit en stor börda som följt efter mig ganska länge nu som jag äntligen kan släppa helt.
Vad gäller den här terminen så har jag klarat och varit med på allting förutom ett seminarie, då jag var för bakis för att klara av det. Nu får jag istället göra en komplettering som är min största börda just nu.
Och jag har kalkyleringen kvar från förra terminen.

Men jag kämpar vidare.
Jag har dessutom bestämt mig för att fortsätta på det här programmet. Speciellt då vi snart kommer komma in på sådant som jag är intresserad av. I vår kommer vi nämligen läsa en kurs om ledarpositioner i exempelvis nattklubbar. And that is my goal.

Den 19e november åker jag, Melisa och Nina till Paris.
Och den 8e december åker jag till min bästa syster i Frankfurt.
Dessa datum ger mig energi!

Idag har jag varit ute på en lååång promenad genom Kalmars finaste områden, enligt mig. Det var så skönt för det var soligt ute, jag var nyvaken och det dessutom var jag inte bakis vilket var väldigt längesen jag inte var!
För gårdagen tillbringade jag hos Gisela, med jättegod kycklingsallad, film och myyyys!
Där hittade jag även bilden nedan, som jag så fascinerad av hur normal jag faktiskt kan se ut på bild.

Nu ska jag se på the other guys och fixa lite spaghetti med köttfärssås. Mums





Kommentarer
Postat av: josse

you go girl! du kommer klara det galant! :)

2010-10-18 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback