Affärsplan.

Ja, att skriva en affärsplan är vad som gäller den kommande veckan. Start var ikväll.
Jag och Gisela kommer lyckas med vår verksamhet, helt klart. Vi har världens bästa affärsidé.
Vi åt ju ett paket choklad kex från Tyskland så vi måste gjort ett sjukt bra jobb.

Såhär skrev Gisela om mig ikväll:
"Tar imot att erkänna det, men du kan tamefan vara en av de smartaste, snyggaste, härligaste och bästa tjejerna på denna jord."
Dessutom påpekade hon att det skulle vara jackpot för mannen som fångade mitt hjärta.
Det glädjer mig att hon tycker så, jag finner inte riktigt ord för ett bra svar.

Däremot kan jag säga att jag pratade nyss med mor och då sa hon att hon tyckte att du var fin Gisela!
Min mor är kräsen.
Varsågod.

Love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback