Life is an adventure.

Gjorde precis ett test på facebook "What movie is the story of your life?" och det blev Pirates of the carribean.
Blev lite förvånad först men sedan står det någon form av motivering nedan som lyder såhär:

Life is an adventure. You believe that some people take life too seriously. After all, life is meant to be fun right? You are cunning and smart, though people may not see this until it is too late. Your are loyal and trustworthy, but you prefer that others don't know you this. People admire your ability to be there just when you are most needed.

Jag tycker att det är helt sinnes hur bra de där testen stämmer ibland. Så få meningar som säger så mycket om mig. Jag är seg idag igen. Karin och Gisela kom och överraskade mig för en stund sedan så gick vi ut på en powerwalk. Tur det, annars hade jag väl inte kommit utanför huset idag heller.

Nu har jag och Gisela dessutom bokat in en resa till Tyskland över nyår. Vi ska fira i Frankfurt med min syster och company. Åh vad det ser ljust ut med två resor till Tyskland och en till Frankrike snart. Yes yes, happy me!

Igår var jag dock ute och det var så skönt att vara bland folk. Ladies Night på Palace. Strippa, bartenders med naken överkropp och servitörer likadant, och någon snubbe från Paradise Hotel som delade ut rosor.
Det var roligt att hänga med Sandoro som jag inte träffat på ett tag. Skulle egentligen ha jobbat men det var skönt att få beskedet om ledighet ändå, faktiskt. Det behövs ibland. Och jag har fått så mycket klagomål från mina vänner på sista tiden om att jag jobbar precis hela tiden. Jag tycker om mitt jobb men man behöver ju hålla igång också. Hihi.



Sandra och jag


Kommentarer
Postat av: Gisela

SNYGGO!

Postat av: josse

jävlar, när kommer de till en stad nära mig? ;)

2010-11-08 @ 10:51:44
Postat av: Sandra

Hade kul med underbara dig den kvällen =D skönt att du beslöt dig för att komma ut!!!! hihi

2010-11-09 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback