Höstdepression, välkommen.

Jag är så less på att det blir mörkt så tidigt, redan. Jag blir så deprimerad.
Fram till nyligen hade jag så mycket energi till allt jag behövde göra och allt annat onödigt också. Nu orkar jag knappt göra något annat än ligga i sängen och titta flera True blood avsnitt på raken. Det är i och för sig en extremt lämplig serie i detta väder men ändå. Jag måste få lite plugg gjort innan jobbet ikväll. Så nu ska jag fixa kaffe och köra stenhårt i en timme, förhoppningsvis lyckas jag.

Den här veckan har gått så segt men ändå så snabbt. Föreläsning efter föreläsning, och de är inte roliga kan jag tala om. Fyfan vilken helveteskurs. Tourism Production System. Say what?
Jag vill inte utsättas för det här. Please lord help me.

I onsdags hade vi tjejmys som förfest hos Arta. Bara sitta, dricka lite och prata prata prata om allt. Gud vad underbart det var. Måste göras om snart.

14 dagar kvar till Paris!



Såhär glad är jag på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback