Fight some more

Jag förstår verkligen inte vad vissa tragiska människor har för problem. Det känns som att många bara väntar på ett tillfälle när man gör bort sig så att de kan backstabba en, kniven ligger och väntar konstant.
Jag har varit väldigt glad och trevlig mot alla den senaste tiden vad jag vet och jag är aldrig otrevlig mot någon som inte gjort mig något. Så jag förstår inte att det finns de som det verkligen känns som att man får hatblickar ifrån. Kan det vara avundsjuka på något, jag vet inget annat skäl seriöst.
Jag vill bara gå min väg och göra det jag vill göra färdigt.

Jag längtar så mycket till syster i Frankfurt och Paris med mina vänner.
Även om jag är lite av en ensamvarg ibland så föredrar jag sällskap av underbara människor.

Idag har jag pluggat och haft föreläsning, nu blir det cevapi och potatis till mat. Njam njam


When it get's tough you've got to fight some more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback