Saker bara jag lyckas med.

Min vän Moa skulle komma i fredags och jag hade hållt igång hela dagen och som många gånger förut allmänt stressat upp mig själv utan anledning. Jag ska alltid hinna med allting nämligen.

1. Plånbok borta, panikslagen
- går runt och letar i ca en timme, rotar igenom varje millimeter i mitt rum
-hämtar Moa på stan, lugnar ner mig
-kommer tillbaka och upptäcker plånboken i mitt kylskåp i systemetpåsen med spriten
-sick
2. Alla mina nycklas saknas
- what the f
- letar ett tag tills jag äntligen frågar Moa som berättar att jag lämnat de i dörren utanför, kul
3. Framme på förfesten och mobilen lost
- ringer till min mobil, alla lyssnar men inget hörs
- ringer till taxibolaget vi åkte med nyss
- chauffören kör tillbaka asförbannad med min mobil

Snacka om att tappa huvudet. Som tur är blev kvällen ändå väldigt lyckad, för att inte tala om helgen.
Det vill säga om man bortser från att jag klackades på samma fot en gång på fredagen och en gång på lördagen. Nu är den svullen som fan och extremt blå.


Kommentarer
Postat av: amela

aa men kul har de varit. haha du hade sån tur med din mobil alltså :D nu är de sjukt tråkigt när lägenheten är så tom ..haha

Postat av: Marko

Äsch tyst på dig, det är en bra låt



Sen till ditt inlägg. Detta förvånar mig inte ett dugg med dig eller andra tjejer för den delen. Jag kan inte förstå hur ni kan vara så otroligt slarviga och "stressade" över typ ingenting haha...

2010-05-11 @ 16:05:41
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Marko

Jo då, det finns otroligt många filmer ute på youtube ;)



Jodå det är ni visste, slarviga som bara den, mer än oss killar...



Den finns ju överallt, kolla på piratebay, du kanske får söka på L.A. Gigolo...

2010-05-11 @ 16:11:05
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Marko

Säger en tjej som aldrig har haft ett långt förhållande eller bott ihop med en med motsatta kön (pappa Emir räknas inte).

Lyssna på mig, jag har iallafall erfarenhet av långa förhållande och en viss slarvpotta som jag har bott med ;)

2010-05-11 @ 16:15:38
URL: http://jokerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback