Days passing..

Dagarna bara försvinner känns det som. Nu är det cirka 3 veckor kvar innan vi får sommarlov, jag jobbar en sista helg och sedan åker jag och Karin till Kroatien den 9e juni. Resan bokades idag och we are so going to have the time of our lifes. Jag längtar så mycket att jag har gåt runt och skuttat hela dagen. Jag kom på nu att jag inte varit på en solsemester på 2 år och det känns bara onormalt för att vara jag. Jag älskar semester, fest, mat, andra platser, kultur osv osv. Nu flyger vi till Zadar och sedan blir det Makarska Rivieran. Det är en stad som är full av liv och som jag faktiskt besökte för cirka 10 år sedan också. Sedan blir det en sväng även till Bosnien. Karin ska få äran att se mitt hemland.

Jag är attraherad av en person som jag absolut inte hade förväntat mig att bli attraherad av. Ville bara nämna ämnet när det faktiskt kan vara så att andra faktorer än bara utseendet spelar in. Ett bra exempel på detta är nog Charlotte i SATC som har det bästa sexet i sitt liv med den sista hon trodde juste detta om på jordklotet. Det känns lite som en sådan situation.

Min kära syster kommer förhoppningsvis hit i dagarna. Jag känner att jag behöver henne.

Såg btw Step Up 2 i förrgår och den var helt underbar. Nu ska jag sätta på musik och dansa.

Här får ni bli lite avundsjuka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback