Tentor och skit.

Sitter här på mitt rum, där det luktar fett med vitlök eftersom jag la lite extra mycket i såsen igår. Var inte medveten om att jag skulle jobba senare på kvällen, så tyckte lite synd om mina gäster där. Så äre ibland.

Jag har ångest som vanligt, jag har en tenta i marknadsföring på måndag och alla säger att den är jättelätt och nu känns det bara förvirrande. Det är lätt egentligen fast det är bara det att alla saker heter typ likt varandra concept, communication, mix, marketing finns med här o där och man blir bara helt fucked up. I will indeed need to pray to God tonight. Samtidigt har vi en företagsrapport på 20 sidor som ska skrivas och jag har även en omtenta, eftersom jag inte klarade förra. Men det ska bli sååååååååå skönt och roligt när det är slut och jag åker hem och sedan till mina bästa tjejer i Uppsala. Och lite annat roligt ska det bli.

Ikväll är det jobb igen och det känns helt ok. En kille i korridoren fyller år också så det blir att hänga med de lite innan kanske. Nu måste jag sätta igång alltså.. men det är så svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback