Life is good.

Nu lyssnar jag på reggaeton och jag kan säga att det var sjukt jävla längesen, dock så saknar jag det väldigt mycket! Mer sånt ;)

Har suttit och pluggar hela dagen till en omtenta jag har på lördag och det börjar öppna upp sig för mig, jag börjar få in saker på riktigt. Jag hoppas verkligen att jag fixar det den här gången. Men det hänger på hur upplägget ser ut och vad för frågor som kommer. Har jag tur så har jag, tror lite på ödet där om jag ska vara ärlig.

Men generellt sett känns det som att allt i mitt liv går min väg nu. Jag har satt igång med träningen på riktigt nu, vilket också var mitt nyårslöfte kind off (blev lite försenat men nu så!), jag har börjat jobba igen på Cherry och jag har verkligen kommit igång med skolan och nu känns det som att man har någorlunda kontroll.
Vi lämnade in vår företagsrapport igår och ska ha en opposition och ett seminarie imorgon. Den var riktigt rolig att skriva och jag tror att vi har lyckats rätt bra med den.

Det enda som man skulle kunna säga inte riktigt går min väg är att jag har så sjukt svårt att komma upp på morgonen, jag har börjat gilla min säng lite väl mycket och jag tror att jag måste sänka värmen lite för det är för varmt och gosigt och då blir man bara seg av att vara här inne.

Ikväll ska jag jobba på klubb Volym på Harrys, som vi brukar gå ut på och det brukar vara jätte roligt, så jag hoppas på att få träffa trevliga och hyfsat jämnåriga gäster idag.

Ibland går livet inte annat än att älska, när man har massa att göra och solen skiner omkring en!



Desssutom ska jag snart hälsa på mina bästa i Uppsala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback