Life in a new form.

Har jag ens skrivit sen jag började plugga? Aa en gång. Ni klagar hela tiden på att jag inte skriver men nu måste jag klaga på att alla ni smygare som läser den och alla som jag vet om, kommentera! Jag vill ju självklart ha feedback på det jag skriver. Då var det sagt.

Nu går vi vidare. Vad går mitt nya liv ut på som student?
Hm.
Super sig redlös varje gång man har gjort en tenta.
Sedan kan man återgå till att inte ha något socialt liv alls och sitta konstant indränkt i böcker och anteckningar.
I och för sig så är det i vår klass mestadels sammanfattningar vi kör på. (vi är lata)
Detta är tentaplugg, inget vackert med det alls.
Dricka kaffe tills man får magproblem, kanske t.o.m magsår en dag.
Äta choklad i mängder.
Göra bibblan till sin nya sambo.
Gå runt och prata om alla begrepp hela jävla tiden, i alla sammanhang.
Leva med konstant ångest.
Jag var aldrig beredd på så mycket ångest.
Men nu är det ju faktiskt så att det inte bara är negativt.
Tvärtom så får man under hela den här perioden kunskaper för livet, vänner, ett otroligt liv som student som man aldrig kan ta igen eller uppleva på något annat sätt, erfarenheter, sjuuukt mycket bara.
Så i slutändan skulle jag ändå vilja påstå att jag trivs. Om ni nu kan tro på mig..


K'o luda, ne znam kuda,
ljubavi se nove bojim,
a dane, žive rane,
više ne brojim.


Kommentarer
Postat av: Marko

Arijanco, du ska inte ha ångest, ett av det farligaste som finns på denna jord.

Men jag vet också att du stormtrivs nu med ditt liv :) Kämpa på bara

Postat av: Sandra!

Jag vet att du trivs ;)

2010-03-12 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback