Jag, som chef.

Igår började vi med affärsredovisningen och det är typ det jag har väntat på att läsa. Kursen är väldigt bred och väldigt ansträngande men fan vad roligt det ska bli. Jag ser verkligen fram emot det. För varje sekund jag tillbringar framför böckerna så längtar jag till den vackra dagen om cirka några år då jag står där och har mitt egna företag. Världens bästa nattklubb. I've got it all figured out.
Känner verkligen att det är värt att kämpa för, och så länge man känner så så ska det nog gå vägen!

Idag har vi suttit på skolan från 9 imorse till nu, 19.00. Helt sjukt. Men vi har också haft roligt.
Imorgon ser jag fram emot en ny dag med 6 timmars föreläsning och ytterligare några timmars plugg efteråt, men seeeen, seeen så är det fanimej utgång!


Kommentarer
Postat av: Sandra!!

Ja det ska du göra!! ;) hihi

2010-03-31 @ 01:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback