Back on feet.

Man har dagar när man bara inte vet, inte förstår och verkligen inte vet vad man vill med livet egentligen. Men det är få dagar, och de passerar. Dock hjälper dessa dagar mig att inse och uppskatta alla andra underbara dagar, när hälsan är bra, man klarar saker man aldrig trodde man skulle bli av med osv.

Till exempel så hade jag en tenta som jag har kämpat med och som förföljt mig sedan jag började plugga. I maj gjorde jag den för tredje gången och fick nu resultatet att jag klarade den för någon dag sedan. Det är sådant som gör att man vill kämpa vidare. För som jag sa till min mamma och som jag skrivit i min blogg förut, så kommer jag göra en tenta tio gånger om det nu är det som krävs för att jag ska klara den. Men när jag väl får ett godkänt resultat så kommer jag vara tusen gånger mer glad än vad jag var innan.

På fyra månader som jag har pluggat så har jag förändrats så mycket som person. Att vara student suger ut så mycket mer energi ur en än vad det gör att jobba på två jobb och i genomsnitt sova max två timmar per natt. Men samtidigt inser jag redan nu att det här kommer bli en tid i livet som jag aldrig kommer glömma.

Nu är sommaren här, det är runt 20 grader ute, jag är mig själv och snart flyger vi iväg på semester.
Lalalalalila laaa laadada ..



Jag och Karin, Kroatien here we come!


Kommentarer
Postat av: amela

du är grym. imorgon är de sista partyt tillsammans för denna terminen. kommer sakna dig sjukt mycket i sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback