Smile on my face.

Älskar dagar när man bara utan anledning känner sig glad, man uppskattar saker och värderar livet väldigt högt. Det gör jag i och för sig ganska ofta ändå jämför med andra men vissa dagar är speciella. Idag är en sådan dag!

Men det har varit en låång dag. Skola i 2-3 h på morgonen, träning runt lunch, mat (utan kolhydrater), pluuuuggg och personalmöte senare på eftermiddagen och nu tvättar jag. Är hemma nu och helt slut på ett riktigt skönt sätt.
Sitter och lyssnar på as nasty musik vilket är så sjukt underbart. Det borde folk göra oftare. Jag har gått så långt som att jag har gjort en sexlista, but hey that's me.

Har sett att min statistik på läsare har ökat drastiskt när jag är inne på msn, bra marknadsföring.
Har fått många kommenterar live om bloggen faktiskt, vet inte om den är så himla vettig att läsa egentligen.
Let me know what you think about it.

Bjuder på en glädje bild. Me on the dancefloor, couldn't be more happy!



Åh nu kom den där låten just shake that assss biiitch and let me se what you've got.. me liiike


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt så har jag rensat hela min garderob till bra priser.Besök gärna min blogg,tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback