Koncentrationssvårigheter.

Har sjukt svårt att koncentrera mig på plugget just nu, så jag ska avreagera mig lite här. Om 24 minuter ska jag gå på powerwalk också. Kände att det var lite tidigt att börja på gymmet än, eftersom jag fortfarande är lite förkyld. Det var i alla fall mammas råd. Och mamma ska man lyssna på.
Det är typ 8 dagar kvar till tentan och allt känns bara så fucking gigantiskt, tur att man hållt igång lite sedan början i alla fall. Snacka om att man hade haft panik annars nu.

Idag känner jag bara hur skönt det är att vara singel, så känner jag de flesta dagar. Visst finns det de få dagar när man vill ha någon, men jag har egentligen mest de dagarna för att jag saknar mina vänner. Hade jag bott i Uppsala eller Norrköping, eller någonstans där jag har någon nära vän så hade jag nog inte ens tänkt på det. Men jag är fri, och det är värt för mig i längden. Åtminstone mer värt än att lägga ner tid på något halvdant.

Ok sista 20 minuterna sen går jag.


Kommentarer
Postat av: Marko

Man är fortfarande fri fast att man är singel.

Bara för att man inte kan knulla runt och hångla med vem som helst så är man fortfarande fri. Har man problem o hålla sig från sånt så är det något fel på en...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback