Horoskop.

Ekonomi
Det ser ut som om du inte har någon större kontroll över dina pengar.
Därför borde du kanske på allvar fundera över en ekonomisk plan.

Sådär står det i mitt horoskop idag, och folk säger att de inte tror på det. Jag kunde verkligen inte ha formulerat dessa ord bättre själv. Har sådan ångest även om jag vet att jag haft sktikul. Men jag är ju också medveten om att en helg med tre dagars fest och besök i allt från Norrköping, Uppsala till Stockholm kostar.

Summarum, jag har haft det underbart och kommer ruttna i Kalmar en månad framöver så det vare värt!

Kommentarer
Postat av: belmis

haha din jävel. nu kan du ju plugga en massa istället. snart kommer jag till dig hihihi

2010-04-06 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback