God dag

Det är så roligt att det är lika spännande att bo i min korridor idag som det var för cirka 4 månader sedan, när jag flyttade in. Halv fem på morgonen inatt väcktes jag av knackningar som höll på ett bra tag. Jag är svårväckt. Så går jag upp och en kompis inser att han väckte mig och står och garvar samtidigt som han ber om ursäkt och säger att han är skitpackad. Jag tänkte ja grattis, får jag gå sova nu. Då upptäcker jag när jag kikar ut att det är vatten i hela korridoren så jag frågar vad fan som hänt. Då säger han inte vad som hänt utan förtydligar att det är alkohol och inte vatten. Går tillbaka och lägger mig.
Glömmer allt när jag vaknat och är påväg till köket när jag trampar rakt i en alkohol-pöl. Jaja. Så går jag mot köken och ser att en tjej äter i köket hon inte brukar äta i, så hon frågar om jag sett vad som hänt. Jag går till vårt kök och ser glassplitter all over it, någon brun gegga typ cola aktigt har hällts precis över alla skåpen samt kylskåpen, tomma matlådor lite här och där som inte diskats, tusen vodkaflaskor överallt och påfyllda shotglas med den bruna geggan. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag vet att de ska städa, idag!

Dags att sticka till skolan. So looong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback