I did it again.

Med rubriken menas Shakiras otroligt bra nya låt I did it again. Den är sjukt bra. Hade inte hört den förrän igår när syrran spelade upp den för mig. Lyssna på den säger jag bara.
Nu sitter jag i min och Moas lya och myser under täcket. Nu är det mycket varmare, för vi har tömt elementen. Dessutom så hade tydligen de längst ner byggt om och det hade varit något fel på rören. Men nu är det som sagt bra, kunde t.o.m tvätta håret idag och komma ut utan att frysa alldeles för mycket. Stod dessutom riktigt länge i duschen och hade lite roligt. Vattnet räckte. Imagine that.
Nu ska jag tydligen få besök och vi ska titta på film. Vet inte vad det blir. Sjukt sugen på att se Paranormal Activity. Någon amatörfilm som sägs skrämma upp den mest immuna. Fast den blir nog att se på bio med tjejerna någon dag i veckan, förhoppningsvis.
Jag längtar till Berlin. Vi ska åka i december. Jag och syrrans tjejkompisar. Sammanlagt blir vi fem brudar. Då ska jag se till att supa min egen kära syster under bordet. Ska även ta bildbevis om jag lyckas, fast det kanske hon själv lyckas med också kom jag just på.
Glömde nästan berätta det viktigaste. Kuggade, igen, på min anda uppkörning. Fick samma instruktör, som även var mobbad som lite och nu därför vill hämnas. Det är min och Markanes teori.


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA vad har du gjort i vår dusch din jävel ;)

2009-11-13 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback