Good day!

Är i Linköping och hälsar på min syster i några dagar. Ikväll ska vi se New Moon på bio med några andra tjejer från syrrans klass. Jag längtar. Jag längtar också till torsdag för då blir det äggkastning på Coop i vårt område, jag och vänner som bor grannar, och sedan fest. Hela denna helg kommer det också bli fest, i Uppsala. Jag vet att för de flesta kanske det verkar som att mitt liv handlar om bara fest hela tiden. Men jag älskar att gå ut och dansa, det är både en träning och ett beroende för mig. Jag har dessutom faktiskt inte varit ute på riktigt sedan min födelsedag heller, vilket var typ en månad sedan. Såå det behövs med andra ord.

I vanliga fall brukar det vara så att folk gör slut med sina pojkvänner/flickvänner inför sommaren så att de kan ragga nya sådana, flörta och leva livet. Men nu ser man på Facebook nästan varje dag att någon har blivit singel. Har det med långkonjunkturen att göra kanske? Haha. Don't think so. Men det är en intressant synvinkel som man säkert kan gräva djupare i, vilket jag absolut inte orkar just nu.

Ska gå läsa klart min bok istället så jag kan börja på en ny.
Rekommenderar starkt "Pojken som inte fanns" skriven av Dave Pelzer.

Kommentarer
Postat av: Marko

Det skulle skulle vara idiotiskt o göra slut med varandra under lågkonjunktur. Under hårda och svåra tider så tar man hand om varandra. Så den teorin faller direkt;)



Ja just, det är ju min bok det där. Har du några mer av mina böcker?

Postat av: Moa

Okej jag förväntar mig ägg på hela Coop när jag går till jobbet imorgon ;)

2009-11-26 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback